Logo Gminy Wycko

Informacja o obsłudze interesantów w Urzędzie Gminy w Wicku

Obsługa interesantów w Urzędzie Gminy w Wicku odbywa się:
1) telefonicznie,
2) osobiście w wyznaczonej strefie budynku Urzędu Gminy w Wicku, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z merytorycznym pracownikiem daty i godziny wizyty (wejście główne do UG),
3) za pomocą środka komunikacji elektronicznej, w tym płatności zalecamy dokonywać przelewem na indywidualny rachunek bankowy lub wskazanych na stronie bip.wicko.pl,
4) elektronicznych skrzynek pocztowych,
5) poprzez składanie osobiste dokumentów (bez potwierdzenia) do przygotowanych na tę okoliczność skrzynek lub w inny sposób mając na uwadze zachowanie najwyższych środków ostrożności.
Interesant, osobiście załatwiający sprawy w Urzędzie, będzie obsługiwany wyłącznie w masce szczelnie zakrywającej nos i usta oraz w jednorazowych rękawiczkach.
Kasa Urzędu Gminy w Wicku (wejście z tyłu budynku) jest czynna od godziny 7.30 do godziny 15.00 w dniach od poniedziałku do czwartku i od godziny 7.30 do 14.00 w piątki.
Zachęcamy do załatwiania spraw przez profil zaufany (www.obywatel.gov.pl). Osoby, które go nie mają, mogą go potwierdzić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyty w urzędzie. Ta metoda pozwala wszcząć każdą sprawę, a także składać pisma i większość wniosków wraz z załącznikami.
WNIOSKI I PODANIA DO URZĘDU MOŻNA WYSŁAĆ/ZŁOŻYĆ:
1) pocztą na adres – Urząd Gminy w Wicku, ul. Słupska 9, 84-352 Wicko,
2) drogą elektroniczną na skrzynkę podawczą ePUAP urzędu nr: /UGWicko/skrytka
3) do przygotowanej skrzynki przy drzwiach wejściowych do Urzędu Gminy lub skrzynki znajdującej się w budynku Urzędu (wejście z tyłu budynku)
Prosimy Państwa o wyrozumiałość i przepraszamy za wszelkie utrudnienia.